教育展


晚上洗了澡就上床睡覺
感覺真的很舒服很好
再加上涼涼的天氣
即使只是風扇獨自在旋轉
也是很寫意的一種生活

我愛睡覺

**********************************************

早上我一直斷斷續續的醒過來
醒了,就繼續睡下去
就這樣一直到了早上8點

還好昨晚我早睡
這幾天真的是為了考試
連一個好覺也沒得睡
搞得精神緊張且近乎崩潰

關掉了手機鬧鐘
比預設好的時間早了15分鐘的我
其實根本已經無法睡下去
(外在因素而已,其實我這個人很會睡覺的)

早上10點20分
比預料中的時間遲了20分鐘
到巴士站和朋友會合
接著就是搭巴士到KLCC的教育展

*********************************************************

不知為何
我現在才覺得
或許真的有那么的可能
心理學將會是我以后的出路

今天問過了幾間大學科系
唯一讓我比較有信心的
就只有那么的兩間

第一間
簡稱U
心理系的學費接近50千馬幣
第二間
簡稱H
學費接近60千馬幣

若比較的話
U大學學院雖然比較便宜,可是我卻對該系的講師、校內情況一無所知
H大學學費雖然貴,可是師資都很不錯,其中更有一個著名的心理博士講師

如果我的STPM成績真的允許我念心理系的話
那誰可以告訴我
哪一間大學適合我?

************************************************
買了一堆球鞋
可惜不是我喜歡的那對

真是可惜

**************************************************

想見你 by 無印良品

6 comments:

Sam Ng said...

H is help institue? should be not bad.

Yesterday i was at KLCC too, did you go Kinokuniya? I felt like saw u passed by next to me only, and i turned my head back, saw "u" walked away. Wondered is you or not, hahahah...

心寧 said...

haha... gt ar, i gt go kinokuniya too and at the chinese section thr. reli? why dun u call me? lol!

Sam Ng said...

The time u walked next to me from chinese section there, i was walking towards to japanese section. Cuz really not sure mah, if not u, so YU de woh, hahahah~!!but the feeling so weird, when i turn back to see you, that time just a second, really 1 second, i was so sure, IS YOU. But i didnt chase up. The feeling weird, but funny.

心寧 said...

haha.... i din notice tat...
but anyway, how i look like? lol...

Sam Ng said...

taller than i think, r u wearing black color clothes?

心寧 said...

haha... actually im short... xD

ya. same clothes which i wear at the facebook thr.

Post a Comment